Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

7 metode eficiente de promovare pe internet

7 metode eficiente de promovare pe internet

Publicarea unui anunt despre afacerea dvs. este o modalitate de promovare si de a comunica, a spune altora despre produsul / serviciul pe care il oferiti. Exista multe metode diferite de promovare si a vinde produsul sau serviciul dvs., unele mai eficiente decat altele, dar au fiecare avantajele lor proprii. Vorbim aici de diverse optiuni, de cele mai multe ori gratuite, prin care va puteti creste notorietatea in mediu online:

  • Anunturi online: Un anunt online publicat poate avea mii de afisari daca alegeti pe baza unor criterii bine stabilite site-ul de anunturi online. Bazati-va pe autoritatea si reputatia site-ului de anunturi online, pe numarul de vizitatori si pe vizibilitatea acestuia in cadrul motoarelor de cautare! Un mare dezavanaj al anuntului online este numarul restrans de cuvinte pe care le puteti publica si faptul ca nu toate trimit link catre site-ul dvs. Puteti opta pentru un anunt sponsorizat, afisat in top in cadrul categoriei pe carea ti ales-o.
  • Anunturi PPC de tip Adwords: cea mai rápida metoda de a ajunge in top Google dar cu ce costuri? In functie de cuvantul cheie ales, plata per un click poate ajunge si la 1 Euro! Iar un click nu inseamna neaparat un client. Se stie ca rata de conversie este de regula 1.5 in cadrul magazinelor online.
  •  Articole online. Sunt numeroase directoare de articole online in cadrul carora va puteti posta articolul. Atentie! Acesta nu este o reclama! Articolul este scris pentru recunoasterea expertizei dvs sau a firmei dvs intr.-un anumit domeniu! In sectiunea de resurse puteti face o legatura catre site-ul dvs.
  • Advertoriale. Advertorialele sunt  o modalitate eficienta de a scrie scrisori de vanzare care sunt deghizate sub forma unui articol. Acestea ofera informatii valoroase, dar incomplete referitoare la produsul, serviciul sau firma dcs. Ele nu sunt mult diferite de un articol, ci doar proiectate pentru a masca reclama evidenta.
  • Comunicate de presa. Nu orice stire reprezinta material potential pentru un comunicat de presa. Sunt cateva directoare de comunicate de presa in Romania care selectioneaza atent continutul a ceea ce percep dansii drept stire. Cand aveti un anunt important de facut, apelati la comunicate de presa! Stire interesante, continut relevant pentru cititori, stil obiectiv si personal, el asta se rezuma comunicatul de presa.
  • Schimb de bannere si de linkuri. Fa schimb de bannere si de linkuri cu cei din nisa ta, dar atentie: doar cu cei carea u produse complementare, nu competitive!
  • Directoare web si directoare de firme. Inscrie-ti site-ul in cele mai importante directoare web, mai mult pentru importanta SEO, decat pentru trafic target. Inscrie-ti firma in principalele directoare de firme romanesti pentru a-ti spori prezenta online!