Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Banner exchange sau promovare cu banner advertising

Desi s-au intamplat foarte multe schimbari in metodele de promovare pe internet, totusi ar fi deplasat sa spunem ca publicitatea cu ajutorul bannerelor nu mai este eficient.

Trebuie sa stim ca banner advertising este o parte foarte importanta in crearea si promovarea de branding, deoarece cei care sunt pe site sau forum unde este expus  bannerul, chiar daca nu dau click pe banner, acesta are un efect subliminal, ne obisnuieste cu siteul sau a brandul respectiv. Astfel, cand vom avea nevoie de un produs similar cu cel vazut pe reclama, vom avea mai multa incredere in produsul respectiv, fiind pentru noi un brand deja cunoscut.

Cu ani in urma au fost multe siteuri de banner exchange, unde utilizatorii au putut face schimb de bannere, astfel beneficiind de publicitate gratuita. Nu este neaparat necesar sa cumparati anunturi pentru a avea succes in campania de branding, si acuma se gasesc diverse siteuri care ofera serviciul de schimb de bannere gratuit.

Cand dorim sa ne facem cunoscuti facand publicitate cu banner advertising, este foarte important sa avem un banner cat mai atragator si creat dupa identitatea firmei noastre. Astfel identitatea respectiva se tipareste in mintea vizitatorilor, si vor recunoaste mai usor firma, logoul sau serviciul promovat cand vor intalni si alta data.

Rata de click pe un banner in raport cu vizualizarea, depinde in primul rand de brand si de designul bannerului, este bine de stiut ca pe bannerul unui brand deja cunoscut vor fi mai multe clickuri decat pe un banner care abia a aparut pe internet.

Si acest lucru arata ca rolul unei campanii de banner advertising are scopul de a intarii increderea in imaginea unei firme sau a unui produs, si implicit pentru a creste rata de cumparare a produselor promovate.