Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Cele mai periculoase 5 drumuri pentru transportul marfii din lume

Odata cu modernizarea, pentru transportul de marfa, camioanele au inceput sa se aventureze din ce in ce mai departe, in conditii tot mai extreme. Dintre toti conducatorii de autovehicole, soferii de camioane, acesti neinfricati ai soselor, sunt poate cei ce se confrunta cu cele mai mari provocari. Pana si manevrarea unui vehicol de asemenea tonaj pentru transport mobila in Bucuresti necesita talent si precizie, dar odata la iesirea din oras, pana si Romania are drumurile ei ce provoaca un numar socant de victime, printre care se numara valea Oltului, DN2, DN6 si DN1C.

La nivel international insa, exista o serie de drumuri ce pot speria chiar si cei mai experimentati soferi de camioane si totusi, si in aceste locuri trebuie sa ajunga marfa, mobila, bunurile sau alte comoditati.

Topul celor mai periculoase drumuri pentru transportul marfurilor:

5. Grand Trunk Road din India – pericolul acestei sosele construite in secolul XIV-lea nu este reprezentat de inaltimi ametitoare sau vreme schimbatoare ci de congestia cauzata in trafic de impartirea drumului cu autobuze, biciclete, pietoni dar si animale si carute improvizate. Acestor conditii se adauga si lipsa de reguli de circulatie din India.

4. San Isidro de General din Costa Rica – aceasta autrostada creaza multe victime in domeniul camioanelor in trecerea sa prin Cerro de La Muerte ( Muntele Mortii)  aflandu-se la altitudine si fiind intr-o zona predispusa formarii cetii, fapt ce  ingreuneaza si mai mult traversarea serpentinelor si transportul marfii in siguranta.

3. Autostrada Tibetana din China – autostrada ce leaga Tibetul de China se afla la aproximativ 6100 de metri deasupra solului. Pe langa pericolele specific drumurilor prin munti, precum alunecarile de teren sau avalansele pe perioada iernii, la aceasta altitudine puterea motorului scade considerabil, astfel, camioanele pentru transportul marfii avand cel mai mult de suferit.

2. Skipper’s Road in Noua Zeelanda – construita din necesitatea de a lega Shotover River unde in 1862 s-au descoperit importante zacaminte de aur, Skipper’s Road este o fasie unduitoare de pamant extrem de ingusta, impracticabila de camioanele de mare tonaj,  ce strabate Canionul Skippers in acelasi conditii ca in urma cu aproape 150 de ani. Exista un singur sens astfel ca autovehiculele ce vin din directii opuse nu se pot ocoli iar balustradele lipsesc cu desavarsire.

1. Old Yungas, in Bolivia – este, conform Asociatiei pentru Siguranta Transporturilor, cel mai periculos drum din lume. Legand Capitala Laz Paz de orasul Coroico din  portiunea de jungle a regiunii Yungas, aceasta se afla la o altitudine de peste 3700 de metrii, fiind predispusa formarii unei ceti extreme de dense, iar marginile sale,  in multe locuri fiind pereti vericali de mii de metrii, nu sunt prevazute cu balustrade. Pana in 2006, cand o alternative la aceasta strada a fost finalizata, anual existau intre 100 si 200 de morti pe acest drum, dandu-i-se numele macabru de Strada Mortii.