Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Cum alegi o casa de marcat

In ceea ce tine de aparatura fiscala necesara unui magazin oricarei altfel de afacere care se ocupa cu vanzare cu amanuntul, exista doua mari categorii atat necesare cat si obligatorii prin lege. Este vorba despre case de marcat si cantare electronice.

In primul rand, cantarele electronice sunt acele aparate electronice care bineinteles, cantaresc. Totusi, intr-un magazin, trebuie sa ai un cantar electronic in functie de marimea magazinului si de alti cativa factori. De exemplu, daca veti cumpara cantare electronice pentru un magazin mai mare, cum ar fi un market de cartier de exemplu, s-ar putea sa aveti nevoie de de cantare electronice care cantaresc si elibereaza inclusiv eticheta cu cod de bare si pretul prudusului cantarit. In acest caz, cumparatorii isi vor cantari singuri produsele si vor lipi etichetele cu pretul. Daca insa aveti un magazin mai micut, aveti nevoie de un cantar electronic cu brat pe care sa se afiseze pretul, pentru transparenta in fata cumparatorilor.

In cazul in care vreti sa cumparati case de marcat, trebuie din nou sa le alegeti dupa aproape aceleasi criterii. Pentru un market, aveti nevoie de case de marcat care sa intruneasca mai multe criterii. In primul rand, aveti nevoie de o casa de marcat care sa poata memora mult peste 10 000 de produse. In al doilea rand, avand in vedere volumul de vanzari zilnic, aveti nevoie de o casa de marcat cu doua role. Nu in ultimul rand, aveti nevoie de o casa de marcat care sa poata fi conectata direct la un calculator. In cazul unui magazin mai mic, veti avea nevoie mai degraba de o casa de marcat ce poate fi conectata direct la cantarul electronic. Oricum ati alege, trebuie sa aveti in vedere toate aceste criterii deoarece altfel, se pot intampla doua lucruri. In primul rand, ati putea cumpara o casa de marcat prea cu de toate si sa nu fi avut nevoie de asa ceva. Astfel veti cheltui prea multi bani. In a doua situatie, ati putea cumpara una care sa nu poata face fata volumului de produse si vanzari si atunci ar trebui sa cumparati din nou.

Oricum ar fi, daca nu urmati criteriile ati putea pierde bani.