Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Cum sa creezi un banner eficient pentru promovare

Multa lume crede ca este foarte usor sa creezi un banner eficient pentru promovare. Bannerele sunt imaginea firmei pe internet si trebuie neaparat sa sugereze identitatea si produsul pe care il promovam. In urmatoarele o sa prezint cateva elemente de care trebuie sa tinem cont in crearea bannerelor utilizate la promovarea firmei sau a produsului:

  • Brandul unei firme sau a unui produs incepe cu un logo sugestiv si atragator care trebuie sa fie usor recunoscut si sa apara totdeauna pe banner
  • Ca element ajutator sa alegeti un slogan simplu si cu impact
  • Sa existe pe banner un buton call to action cu textul Click aici sau Oferta limitata
  • Trebuie sa intelegem faptul ca primordial este sa creem o imagine a ¬†firmei, iar un rol secundar este sa stimulezi sa dea click pe banner. Oricum potentialul client va cumpara produsul in raport cu increderea pe care ii sugereaza brandul respectiv.

Multi navigheaza pe internet din plictiseala si daca vad un banner atragator dau click pe el sa vada unde duce, nu doresc neaparat sa cumpere produsul promovat. Este putin probabil ca cineva sa cumpere un produs despre care nu a auzit nici o data si in care nu are incredere.

De aceea este foarte important sa punem un accent mare pe crearea unor bannere care sa fie simple, atragatoare si sugestive. Daca ati reusit sa creati un banner eficient, puteti incepe promovarea cu reclame platite sau banner exchange, eficienta unui banner va depinde in mare masura de calitatea imagini reflectate.