Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Cum structurezi un anunt pentru site de anunturi gratuite

Site-urile de anunturi gratuite sunt cele mai importante cand vine vorba de intermediat cumparatori si vanzatori. Cu atat mai important cu cat nici unii nici altii nu au nimic de platit pentru a se folosi de acest serviciu, site-urile de anunturi gratuite sunt optiunea ideala prin care sa reusesti sa obtii ceea ce ai nevoie intr-o perioada de timp relativ scurta.

Un anunt de pus intr-un site de anunturi gratuite este destul de usor de construit, tocmai de aceea poate fi folosit de o multime de oameni fara nicio problema. Insa pentru ca anuntul tau se diferentieze cumva de toate celelalte si sa obtina un raspuns concret intr-o perioada scurta de timp, ai nevoie de o structura prin intermediul careia sa reusesti sa obtii prin anuntul tau si cel putin un cumparator decis.

Astfel ca, cele mai importante trei lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand construiesti un anunt, sunt urmatoarele: titlul anuntului, fotografiile, corpul anuntului sau textul care constituite anuntul propriu-zis.

Titlul anuntului trebuie sa fie suficient de scurt cat sa poata fi citit usor, dar in acelasi timp trebuie sa fie suficient de lung cat sa prezinte cele mai importante informatii despre ceea ce ai de vanzare. Cu cat mai multe informatii sunt cuprinse in titlu, cu atat mai repede isi va da seama un cititor daca este cazul sa dea click sa citeasca si restul anuntului ori poate trece mai departe. Este bine ca anuntul sa contina si un element prin care sa atraga si sa mentina atentie asupra lui. Cumva, vrei ca anuntul tau sa iasa din anonimat, sa fie putin altfel.

Fotografiile in niciun caz nu trebuie sa lipseasca. Indiferent de ceea ce pui la vanzare, un anunt cu fotografii va obtine mai multe vizualizari decat unul care nu are. Cel mai important lucru aici este sa reusesti sa pui in valoare elemente prin care ceea ce ai de vanzare va castiga simpatia unui potential cumparator. Incearca sa postezi fotografii cat mai clare, incadrate bine si suficient de bine luminate. Sunt cele mai importante efecte prin care poti obtine feed-back pozitiv.

Anuntul propriu-zis trebuie sa fie destul de lung si sa explica pe larg (spre deosebire de titlu), toate informatiile care ar putea sa il intereseze pe cumparator. Acestea vor fi elemente definitorii care il vor convinge sau nu sa te contacteze pentru a obtine detaliile unei eventuale tranzactii.

Chiar daca nu te pricepi foarte bine la cuvinte, nu va fi foarte greu sa alegi informatiile relevante si sa le expui in doua paragrafe. Incearca sa nu folosesti prea multe cuvinte pentru a comunica o informatie. “Floricelele” si “umpluturile” nu isi au rostul intr-un anunt, a carui misiune este sa prezinte strict o oferta.