Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Infiintare firme – care sunt cele mai importante lucruri

Infiintarea unei firme poate fi una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta un antreprenor de succes. Odata cu prima lui firma trebuie sa isi dedice timpul si energia in totalitate pentru ca lucrurile sa se desfasoare intr-un mod cat mai favorabil atat pentru directorul firmei cat si pentru angajatii.

Intotdeauna primii pasi sunt cei mai dificili, indiferent de domniul de care vorbim sau aria de lucru. Tocmai de aceea este important ca acesti primi pasi sa fie facuti cu incredere si mergand la sigur pentru indeplinirea obiectivelor propuse.

Pentru a face toate aceste lucruri, cel mai important este sa incepi inca de prima data cu dreptul. Infiintarea firmei tale trebuie sa fie facuta cu profesionalism, intocmita de la cap la coada cu toate documentele necesare si in acelasi timp efectuata intr-un timp cat mai scurt. De aceea cel mai bine este sa iti inregistrezi firma prin intermediul unei echipe profesioniste care te poate ajuta pas cu pas in fiecare etapa pe care o ai de parcurs. Perioada pe care ar trebui sa o aloci documentarii, de cele mai multe ori inutile, pentru ca in momentul in care te confrunti cu o situatie reala, iti vei da seama ca ai nevoie de raspunsurile unor oameni care au mai trecut deja prin asta.

De asemenea, o echipa profesionista te poate ajuta sa obtii cele mai bune raspunsuri pentru decurgerea etapelor care succed dupa infiintarea firmei.

Spiritul antreprenorial este de cele mai multe prezent fara sa fie nevoie de cunostinte foarte aprofundate intr-un anumit domeniu. Spiritul de lider poate construi relatii de incredere cu oameni mai bine documentati, ceea ce poate duce in timp la o afara de succes. Cu toate acestea, exista de multe ori posibilitatea ca la un moment dat sa fie nevoie de anumite modificari de facut, ajustari prin care firma infiintata sa aiba mai multe sanse de dezvoltare in directia corecta.

Modificarile care pot surveni se refera la actualizarea datelor de identificare asociati, cesiune pentru partile sociale, fuziune si divizare firme, infiintare punct de lucru secundar, limitarea mandatului administratorului, majorarea capitalului social, prelungirea mandatului administratorului, radierea unui punct de lucru, recodificarea codului CAEN, reducerea capitalului social, reluarea activitatii, revocarea mandatului de administrator, schimbarea sediului social, schimbarea denumirii societatii, schimbarea formei juridice, radierea obiectului de activitate, suspendarea temporara a activitatii firmei.

Pentru orice modificare din lista de mai sus trebuie respectata o anumita rigoare de anuntare a oficialitatilor, in acelasi timp avand in vedere toate etapele de parcurs. De aceea o echipa de avocati care sa te ajute sa rezolvi aceste probleme intr-un timp cat mai scurt este foarte importanta. Ei se vor asigura ca toate documentele necesare vor fi completate corect si depuse la institutia la care trebuie depuse.

Inainte sa pornesti la drum pentru infiinarea firmei tale, cel mai bine este sa cauti pe internet infiintari firme astfel incat sa poti gasi cateva oferte pe care sa le poti verifica, sa iti dai seama care sunt exact serviciile pe care ti le pun la dispozitie si care mai exact sunt avantajele firmei tale din colaborarea cu ei. Va trebui sa gasesti inca de la inceput parteneri de incredere, pentru ca inceputul de drum, chiar daca va fi unul dificil, sa nu reuseasca sa fie unul care sa te descurajeze. Pentru ca firma infiintata sa ajunga lesne la maturitate ai nevoie ca aceasta sa fie impinsa catre directia corecta, langa oameni pe care sa ii apreciezi pentru munca lor.