Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Invinge Insomnia

Insomnia este o boala relativ recenta, tot mai multi oameni plangandu-se de probleme cu somnul. Societatea din ziua de azi, stressul se pare ca fac cat mai multe victime sa sufere de insomnie. Simptomele insomnie sunt de mai multe feluri: dificultatea de a dormii suficient(cam 7-8 ore pe noapte), intarzierea adormirii, daca este peste 30 de minute se considera insomnie, trezirea in timpul noptii si chiar trezirea prea devreme(1-2 ore mai devreme).

Somniferele nu sunt o solutie prea buna deoarece dau dependenta, pot fi de ajutor pentru 1-2 saptamani dar nu mai mult pentru a evita dependenta chiar daca multe dintre ele sunt produse naturale.

Cel mai bun remediu pentru insomnie este pe cale naturala, sa te pui sa dormi la acelasi ora si sa te trezesti la aceiasi ora dimineata dar trebuie luat in considerare ca dormitul de dupa-amiaza sa fie exclus. Pentru a adormii seara mai usor se poate face o baie cu apa calda pentru a te relaxa. Un pahar de lapte cald este numai bun pentru a te linstii si a iti da o stare de bine.  Ceaiul de tei este si el recomandat sa fie baut inainte sa te duci sa dormi cu 30 de minute.

De evitat sunt lucrurile electronice de prin camera care creaza camp magnetic si care pot duce la trezirea in miezul noptii ca de ex: ceasurile electronice, calculatoarele pornite, televizoare aprinse, telefon, etc.

De retinut este bine ca cu 2 ore inainte de a merge la somn sa nu stati in fata calculatorului, televizorului pentru ca organismul sa se poate relaxa pentru o adormire mai usoara.