Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Optimizare SEO pentru pagini web

Dupa ultima actualizare Google multa lume a pus intrebarea care sunt pasii de urmat pentru o optimizare SEO corect a paginilor web. Aceasta actualizare a adus pentru foarte multe persoane o scadere drastica a siteului in SERP si a rulajului, altora insa o riducare si mai multi vizitatori.

Am gasit o descriere a lui Matt Cutts care ar putea ajuta multa lume ce este si ce nu este permis in optimizarea web. O sa prezint defalcat ca un mic ghid de utilizare pentru a ajuta si altor utilizatori.

Promovarea seo se imparte in doua parti, seo on-page si seo off-page. In optimizarea SEO on-page ne ocupam in construirea siteului in asa fel incat sa fie cat mai usor de optimizat.

La optimizarea SEO onPage se lucreaza la:

  • Optimizare titlu (meta title)
  • Optimizare descriere (meta descriere)
  • Optimizare cuvinte cheie (meta keywords)
  • Optimizarea textului din pagina
  • Optimizare elementelor H1 – H4, titluri si subtitluri
  • Optimizare text boldat si italic
  • Optimizare text cu ancora
  • Optimizarea imaginilor (image ALT text)

Datorita faptului ca dupa introducerea algoritmului Panda, motorul de cautare Google pune mult mai mare accent pe continut, trebuie sa avem mare grija la urmatoarele aspecte care ar putea duce la penalizarea paginilor sau chiar a intrebului site.

  • Cuvinte gresite sau repetate
  • Texte sau link-uri ascunse
  • Pagini ascunse
  • Redirectionari inselatoare
  • Pagini de intrare
  • Site-uri sau pagini cu continut dublura
  • Manipulare link-uri

La optimizare SEO off-page intelegem link building, adica aducerea catre siteul nostru cat mai multe linkuri din directoare web, directoare articole, link exchange etc.

Cand alegem un site sau un blog pentru link exchange la fel trebuie sa alegem din aceeasi domeniu, astfel linkurile vor fi mai puternice si mai relevante. Totusi este foarte important sa intelegem ca cele mai bune linkuri gratuite de care putem face rost, sunt de pe director de articole, unde cuvantul cheie este incorporat intr-un articol care are legatura cu siteul care se promoveaza. Directorul de articole contine articole originale care se indexeaza foarte bine, de aceea si linkurile vor fi de calitate.