Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Prea ocupate pentru shopping? Cumparati lenjerie online!

Ultimii 2 ani au fost de-a dreptul fenomenali pentru e-commerce-ul romanesc. Au aparut o multime de magazine online, care comercializeaza acum aproape toate tipurile de produse, de la piese auto si accesorii pana la lenjerie intima pentru femei, barbati etc. Magazinele de lenjerie, fie ea intima sau nu, s-au dezvoltat aproape ca ciupercile dupa ploaie in ultima vreme, pe buna dreptate de altfel. De ce? Pentru ca spre deosebire de magazinele clasice, acestea ofera o serie de avantaje.

Transportul gratuit

In functie de valoarea comenzii, dar si de locatia depozitului, se prea poate ca persoanele care cumpara lenjerie intima sa beneficieze de transport gratuit, fie prin curier, fie prin posta romana. Cum o parte din jucatorii mari de pe piata ofera mai nou transport gratuit indiferent de valoarea comenzii, in 2014 mai toate magazinele care vor o parte din piata vor trebui sa se alinieze la acest standard.

Magazinele online nu au program de functionare

Cu alte cuvinte, stocurile pot fi vizualizate oricand, se poate petrece oricat timp se doreste pentru studierea produselor sau pentru finalizarea comenzii, plus ca preturile pot fi comparate cu doar cateva click-uri, fara sa fie nevoie efectiv de deplasare in mall-urile hiperaglomerate. Mai mult, comenzile pot fi efectuate la orice ora din zi si din noapte, iar in functie de distanta fata de sediul magazinului, comanda poate fi livrata de un curier in aceeasi zi.

Ultimele noutati din piata apar mereu in prima faza online

Intotdeauna magazinele online de lenjerie vor aduce cele mai noi colectii, inainte ca sucursalele fizice sa aiba macar in plan sa aduca produsele respective. E destul de usor de inteles, in fond: in online, mesajele de promovare sunt mult mai usor de transmis, iar rata de conversie e relativ mare pentru un magazin care se ocupa serios de marketing, pe cand in cazul magazinelor clasice, metodele de reclama sunt costisitoare, iar rata de conversie lasa de multe ori de dorit.