Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Promovare cu articole de calitate si linkuri contextuale

SEOMajoritatea celor care isi fac un site nu inteleg de ce nu apar in motoarele de cautare inca de la inceput. Desi in multe cazuri firmele de web design au in oferta lor si promovare, ei aleg sa nu promoveze siteul lor rezumandu-se la promovarea siteului doar prin materiale trimise personal prin email sau cu pliante si fluturasi oferiti clientilor la cumpararea unor produse.

Promovarea pe internet pentru o pozitie cat mai buna in motoarele de cautare are doua parti, SEO on page si SEO off page sau extern.

Seo in pagina are rolul de a optimiza pagina pentru motoarele de cautare pe anumite cuvinte cheie.  Se aleg cuvintele cheie pentru care dorim sa optimizam pagina, cream articolul din pagina in asa fel incat cuvintele cheie sa apara in pagina de mai multe ori si punem pe cuvintele cheie cel putin odata atributul de bold si italic pentru a le scoate in evidenta. Totodata se mai utilizeaza punerea cuvintelor cheie si in titlu si subtitlu cu H1 si H2.

Dupa ce am terminat textul din pagina, trecem la titlu, descriere si cuvintele cheie din meta. Acestea sunt vizibile doar in motoarele de cautare, este recomandat sa punem si aici cuvantul cheie pentru care dorim sa optimizam pagina.

Daca am optimizat suficient de bine pagina putem trece la SEO extern, si anume promovare cu link building. Acest lucru inseamna ca trebuie sa aducem cat mai multe linkuri catre pagina respectiva si daca se poate cu ancora pe cuvantul cheie ales pentru promovare. De exemplu daca am ales cuvantul cheie promovare atunci linkul trebuie sa fie pe cuvantul promovare.

Ceea mai usoara metoda de a aduna backlinkuri este inscrierea in directoare web, dar acesta este doar primul pas in promovare. In primul rand nu toate dirctoarele web lasa ca titlul sa fie seoizat, adica sa contina cuvinte cheie, iar altele nu pun lincul pe titlu sau ancora. Aceste lincuri nu vor ajuta in pozitia in SERP (Search Engine Resuts Page, rezultat in urma unei cautari in motoarele de cautare) a siteului desi ajuta la PR (page rank) daca sunt in numar foarte mare.

O alta metoda usoara este sa faceti comentarii pe bloguri care ofera un backlink pentru fiecare comentariu de calitate. Trebuie sa fim atenti ca acest backlink sa fie cu atributul doffolow, altfel nu va ajuta siteul nostru in SERP. Si aceasta metoda este un pic controversata datorita faptului ca multa lume abuzeaza de acesta tehnica, si in loc sa faca comentarii cu continut de calitatea care ajuta si blogul, se rezuma la cateva comentarii simple de cateva cuvinte.  Aceste comentarii in general sunt considerate SPAM si sterse automat.

Am lasat in urma metoda cea mai curata si mai buna pentru promovarea pe cuvinte cheie, si anume promovare cu articole de calitate in directoare de articole. Aceasta metoda ofera posibilitatea ca in functie de marimea si calitatea articolului sa primiti catre siteul dvs intre 1-3 linkuri cu ancora pe cuvantul cheie ales. Aceste lincuri se numesc linkuri contextuale, deoarece articolul este scris in asa fel incat sa ajute aceste cuvinte cheie sa fie cat mai puternice in pagina respectiva. Utilizand linkuri contextuale  pozitia siteului in SERP pe cuvantul cheie ales se ridica treptat fiind sustinut incontinu de articolul din directorul de articole.

Politica directoarelor de articole este sa nu accepte articole care nu sunt originale sau apar si in alta parte decat in directorul lor, astfel oferind linkuri contextuale de calitate utilizatorilor. Daca articolul care contine linkul contextual apare si in alt director de articole, se creeaza dublicitate si articolul nu se indexeaza la fel de bine ca un alt articol original care apare doar o singura data.