Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Seo vazuta ca o publicitate adresata websiteului tau

Am petrecut mult timp studiind optimizarea seo in asa fel incat sa sa-mi dau seama cum se poate mari potentialul numarul vizitatorilor pe site. in cele din urma, am mi-am dat seama ca traficul mare nu inseamna nimic daca nu se schimba in vanzari si implicit in venituri.
Trebuie sa te gandesti la vizitatorii tai mult mai multmai mult decat ai facut-o in trecut. Nu e intotdeauna vorba despre mumarul de vizitatori. Este necesar sa creiezi o experienta mai folositoare pentru vizitatorii websiteului. Un web design al intregului website poate ajuta, dar accentul trebuie sa se puna pe continut.

In timpul unei prezentari la SES Chicago, Brian Eisenberg a atins un punct bun despre PPC: nu crea o spot publicitar ce nu poate realiza venituri pe site-ul tau. Acest lucru ar trebui sa fie adevarat in orice tip de business si cred ca acelasi lucru e adevarat si pentru SEO. Sa amintim pentru cei ce nu cunosc. SEO este optimizarea web pentru motoarele de cautare.
Una din greselile destul de des intalnite ( in special la cei care se ocupa de propria optimizare web) esta accea ca se “orienteaza” doar pe o parte din parti ale promovari online cu mai ales privind piata (SEM) si ale socialului network-ului (SMO) , cum ar fi de exemplu : inscrierile in directoare , sau publicarea de anunturi pe site-uri care se ocupa de publicitatea pe web, si tot asa inainte. In acest fel descoperi website pline de link-uri catre directoare web pe multe site-uri din Romania, sau, mai rau, in in partea de jos a websiteului o destul de multe de iconite si banere cu linkuri catre directoare web. Aceasta este una din cele mai mari greseli, timp pierdut iar efectul este zero. Voi incerca acum sa detaliez aceasta si de ce nu este bine:

Clasificarea siteurilor in Search engine se bazeaza pe un priincipiu si anume “Organic link building” – care se traduce cu aproximatie : Obtinerea de backlink-uri pe cale naturala, adica pe in baza continutului si a nisei site-ului respectiv fara a obliga in nici un mod obtinerea lor. Asta inseamna sa te implici activ in comunitati ( forumuri, bloguri, si tot asa inainte) cu subiect comun siteului si apoi, sa astepti obtinerea de link-uri din diverse parti de pe siteurile frecventate. Dar cine are timp sa astepte ani pana cand vin acele linkuri, sa scrie altii despre tine, cand poti sa faci asta si singur. Aici apare greseala : daca site-ul tau este popular, este destul de probabil sa se vorbeasca peste tot despre el. Peste tot inseamna printre altele : bloguri, forumuri, site-uri de specialitate, website-uri de socializare , etc . Aceasta distributie ( in timp, ca tipuri de website-uri, dar si ca tipuri de linkuri (dofollow dar si nofollow, chiar si text simplu / fara link)) este destul de importanta pentru Google . Acest algoritm face ca postarile proprii pe sute de directoare sa fie aproape nule ca si eficienta. Motoarele de cautare se asteapta ca sa se discute despre site si pe social, si pe forumuri si in alte cateva sute de platforme sau websiteuri. Si daca nu vede asta nu da importanta legaturi castigate prin inscrieri in directoare ( dat ca exemplu aici), asi da seama ca acest proces este “fortat” si nu este unul natural. Pe de alta parte poti apela la cei care se ocupa de servicii seo si uiti de aceasta grija.

Mai pe scurt, decat sa introduci site-ul in 200 de directoare web, ma bine il introduci in 2 dofollow, scrii despre el si in 2 forumuri, in 2 site-uri de reclame, in 2-3 cataloage de firme, in 2..3 cataloage de produse si servicii, pui cateva reclame de mica publicitate ( chiar si fara link) ,2 – 3 articole pe bloguri, si la fel in social. Munca efectuata ( ca si timp) va fi cel putin injumatatita iar rezultatele vor fi de 10 ori mai bune, daca nu ai timp de asta sau vrei sa te concentrezi pe business-ul tau lasa-ne pe noi sa efectuam aceste servicii seo pentru tine.

Si mai pe scurt , as afirma ca este important calitatea si diversitatea linkurilor si nu numarul lor. De aceea SEO SEM si SMO trebuie facute toate 3 in cantitati aproximativ egale, altfel, eficienta muncii este slaba.

Evident ca cel mai corect e sa apelezi la o firma de specialitate ( pentru care optimizare seo vrea sa insemne mult mai mult decat sa inscrii site-ul in Search engine webmaster si sa faci un sitemap).