Kurtmann
Facebook!Daca iti plac articolele da like pe pagina noastra facebbok!

Un manual inedit pentru optimizarea relatiilor interpersonale – “Secretele succesului”

Dale Carnegie este celebrul scriitor american de literatura motivationala, care a scris o carte plina de intelepciune si care se adreseaza tuturor categoriilor de persoane, atat din mediul de business, cat si celor care vor sa-si imbunatateasca relatiile cu ceilalti oameni.

Dupa 15 ani de cercetare, in care a studiat sute de reviste de pshiologie si biografii ale marilor personalitati din toate domeniile, Dale Carnegie a scris una dintre cele mai utile carti scrise vreodata: “Secretele succesului. Cum sa va faceti prieteni si sa deveniti influent”, care ii invata pe oameni cum sa-si mareasca veniturile, sa-si sporesca popularitatea, sa reduca stresul, si cum sa comunice cu diplomatie si tact.

Toti cei interesati de felul in care trebuie sa vorbeasca in public, sa-i faca pe oameni sa ii placa, sa-si impuna punctul lor de vedere, sa-i determine pe ceilalti sa se ridice la nivelul asteptarilor lor, sa-i schimbe pe oameni, dar fara sa-i lezeze, vor gasi in cartea lui Dale Carnegie un manual foarte pretios, ce trebuie studiat cu mare atentie.

Autorul relateaza numeroase evenimente din viata unor renumiti oameni de afaceri, politicieni si sportivi, ceea ce face ca lectura sa fie rapida, placuta si interesanta. Rezultate miraculoase au obtinut toti cititorii care au pus in aplicare principiile enuntate de autor si care au respectat regula de baza, si anume: principiile expuse in carte trebuie sa fie aplicate cu sinceritate, pentru ca nimeni nu vrea sa fie inselat.

Citind cartea lui Dale Carnegie, vom descoperi marele secret al relatiilor interumane, vom afla cum sa ne marim popularitatea, sa comunicam cu tact, sa fim convingatori, sa obtinem cooperarea si cum sa devenim un partener placut de conversatie.

“Secretele succesului” este una dintre cele mai cautate carti din domeniul motivational, fiind totodata si cea mai citita carte de catre oamenii de afaceri. Acestia au in cartea lui Carnegie un adevarat ghid, care ii invata cum sa dobandeasca cat mai multi clienti, sa castige cat mai multi bani, sa-i faca pe asociatii lor sa colaboreze cu entuziasm, si sa-si sporeasca influenta si prestigiul.